Jump to content

Complimentje aan poollicht.be


Guest Rens v.d. Pols

Recommended Posts

Guest Rens v.d. Pols

Ik zie het voor het eerst maar poollicht.be is opeens sneller dan spacew. De zonneactiviteit bedraagt nu B2.34 terwijl er nog bij spacew B2.01. Goed gedaan van poollicht.be, een complimentje!

Link to comment
Share on other sites

Wie nu het snelste de data aanlevert doet weinig toe aan de kwaliteit die we bieden. Meestal lopen de data gelijk aan de andere websites. Grote verschillen treden niet op.

Poollicht.be stelt wel alles in het werk om de bezoekers de recentste info te geven, alsook via onze alertdienst trachtten we er meteen bij te zijn wat ook gelukt is bij de laatste activiteit.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Maar het probleem van poollicht.be is juist dat het soms heel lang duurt voordat er nieuwe data is. Er staan heel snel errors zoals A0 terwijl de rest het gewoon nog doet, dat stoort eigenlijk wel. Maar uitzonderingen bestaan ook...dat poollicht.be opeens een keer sneller is...

En tijdens de laatste activiteit is dat zeker gelukt, want het waren zelfs twee mailtjes van alarm! KP 6.00!

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Is bij deze gedaan, opeens zijn ze weg terwijl ze het op andere sit's het nog doen, vroeger gebeurde dat nog niet op poollicht.be maar daar kan de website best wel aan verbeterd worden...

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Goed gedaan, dat verlaagd de spanningen bij zonnevlekkengroepen als 0905 aanzienlijk, nu hoeven we ook niet zo'n geduld meer te hebben...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Rens v.d. Pols

En daar zullen vele mensen blij mee zijn ik vind het ook zeer handig, want anders was het zo lang wachten en nu niet meer, goed gedaan Sander! ;) :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Vreemd hoor: spacew laadt de mijne wel gewoon en op poollicht.be moest ik eerst 20x vernieuwen soms voordat hij het deed. Dus dat betwijfel ik hoor of dat aan mijn computer ligt want anders zou mijn computer de andere sites ook langzaam laden en dat was dus niet zo...

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Niet zo opscheppen Sander ;) Er is haast geen verschil. Een klein verschil.

Sites horen ook gewoon goed te werken in Internet Explorer. Maar om het gezeur even weg te werken: het werk nu wel goed, die aanpassingen zijn goed gelukt want het trage laadgedoe bestaat nu niet meer op poollicht.be!

Link to comment
Share on other sites

Guest christophe

Sites horen ook gewoon goed te werken in Internet Explorer.

Even toch opmerken dat Firefox tot de beste browsers ter wereld hoort (ik ga niet zeggen de beste want ik heb ze nog niet allemaal gebruikt maar wel in het lijstje van IE6 en 7, Firefox, gewone Mozilla, Opera en Safari). Het is een stuk stabieler dan Internet Explorer, je kunt het bijna volledig naar uw eigen hand zetten wat eigenlijk voorkomt uit het feit dat het open source is - iedereen kan er uitbreidingen voor schrijven dus.

En over het feit dat sites ook goed horen te werken in Internet Explorer moet je maar gaan aankloppen in Redmond want zolang die niet inzien dat ze best eens volledig gaan werken met de normen opgelegd door het W3C in verband met (X)HTML, CSS enzovoort en er geen eigen versie van maken dan zou het al een pak verbeteren.

Maar dit even terzijde.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Ja maar er zijn toch meer mensen die Internet EXplorer gebruiken en dus het is handig dat sites in Internet Explorer ook goed werken, maar dit tenzijde: poollicht.be werkt nu ook zeer goed in Internet Explorer en dat is heel mooi! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest christophe

Het lijkt mij sterk dat er problemen zouden zijn geweest met het weergeven in Internet Explorer. De problemen tussen verschillende browsers zijn enkel merkbaar op vlak van het design en niet op vlak van snelheid enzovoort, daarbij hangt alles van uw computer af.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.