Jump to content

Poollichtkans 16-17 maart 2013 - Weersvooruitzicht spelbreker


Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply
Guest bullaburra

Mijn eerste poollicht foto. Ik ben er nog niet uit qua instellingen van mijn camera, maar ik ga er op vooruit.

Achter mij scheen de buitenlamp nog. Ik heb na dit ook niet veel meer gezien.

Locatie: Zuid Zweden, Tingsryd kommun.Tijd: weet ik niet precies meer, zal rond 22.30 zijn geweest.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hunter

In aansluiting op de spannende avond gisteren, mij ook geregistreerd op het forum.

 

Als eerst grote complimenten aan Ide, schitterende foto's en film, welke mij doen beseffen gisteren een foute keuze te hebben gemaakt. Ik was op bezoek bij schoonouders in Tollebeek (naast Urk) en had de camera al bewust meegenomen die middag. Echter vanwege de aankomende bewolking en net wel / net geen kansen op poollicht, toch weer richting Utrecht gereden rond 9 uur 's avonds zonder poging te wagen. :blink:

 

Uiteraard kijk is net als vele uit naar het einde van dit jaar, aangezien een trip naar het noorden voorlopig nog niet is weg gelegd voor ons. Hopelijk gaat het dan eens goed los ;)

Link to comment
Share on other sites

Allereerst, van harte gefeliciteerd iedereen met de foto's. Zeer knap dat het toch weer gelukt is!
 

Mijn eerste poollicht foto. Ik ben er nog niet uit qua instellingen van mijn camera, maar ik ga er op vooruit.

Achter mij scheen de buitenlamp nog. Ik heb na dit ook niet veel meer gezien.

Locatie: Zuid Zweden, Tingsryd kommun.Tijd: weet ik niet precies meer, zal rond 22.30 zijn geweest.

Mooi! Leuk dat het je gelukt is. Is toch heel zuidelijk in Zweden, Tingsryd kommun. Gemiddelde breedtegraad ook! Toch een goede foto! Hopelijk komen er snel meer poollichtkansen zodat je kan oefenen met je camera. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.