Jump to content

Forum tijdelijk offline 8-10 maart


Recommended Posts

Beste bezoekers van Poollicht.be - SpaceWeatherLive

Naar de verdere modernisering en professionalisering van de websites en het invullen van veelgevraagde features vanwege onze bezoekers, werd er de afgelopen weken uitvoerig gezocht naar nieuwe mogelijkheden om deze te realiseren. Na rijp beraad, overwegingen, uittesten en besprekingen werd er de knoop doorgehakt en bereiden we een migratie voor naar nieuwe forumsoftware.

Met de nieuwe software zullen veel nieuwe zaken mogelijk zijn op het forum en zal het ook uitgebreid worden met een nog niet nader te noemen onderdeel. Maar, wie de resultaten van onze Enquete had bekeken zal al snel weten wat er ook zal bij komen ;-). We willen dan ook veel van de nieuwe items nog niet onthullen zodat je ze zelf kunt ontdekken bij de lancering. We kunnen alvast zeggen dat er veel nieuwe items zijn...

De standaardtaal op het forum zal Engels worden, maar we zullen natuurlijk ook Nederlands toevoegen als taal. Je zal dan linksonderaan kunnen schakelen tussen de talen. Het forum onthoud je taalkeuze zodat je dat maar 1 maal hoeft te doen.

De migratie zal vanaf vrijdag starten waarbij het forum tijdelijk offline gebracht wordt tot we de nodige migratiestappen hebben voltooid. Niet alle functies zullen al meteen werken na de migratie maar gaan we gaandeweg configureren naarmate het weekend vordert. We hopen alvast tegen zondagavond dit te hebben afgerond. We houden jullie alvast op de hoogte en hopen op een vlotte migratie zodat we dit forum naar nieuwe horizonten kunnen brengen.

Vanwege het SpaceWeatherLive Team

Link to comment
Share on other sites

Guest Sietse

Mooi werk! Goede zet om voor nieuwe systeemsoftware te kiezen, de huidige is al een beetje verouderd. Ik hoop stiekem op een betere mobiele weergave.  8)

Alleen kan ik me niet herinneren dat er hier ergens een enquête heeft gestaan, heb ik daar over overheen gelezen? ;D

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat Sietse blij zal zijn dit weekend :-P

De huidige software is idd wat verouderd en de ontwikkelaars gaan traag vooruit, dit gaf uiteindelijk de doorslag. Maar het was niet meteen de bedoeling dat we de forumsoftware zouden vervangen, maar wat we zochten zat er wel in ;-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.