Jump to content

Finnish Lapland, 5-20 February


kins

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Alles gemist! En niet vanwege het weer nee... omdat ik gewoon stom ben. Niet genoeg opgelet, 2 wielen te ver recht van de weg, bodem van de auto lag op te veel sneeuw, ik moest daar blijven totdat ik werd geholpen....  :tickedoff:

Zo een 50km verder hebben zij heel mooi poollicht gezien....

Stom, stom, stom!! 100% mijn schuld bovendien!  :idiot2:

Link to comment
Share on other sites

Wauw, wat een prachtserie weer, je collectie wordt steeds veelzijdiger!

Gaaf dat we wat meer van de voorgrond krijgen te zien, zoals die laatste met de maan en de schaduw van de bomenrij op de sneeuw.

Ook leuk dat er eens een ander stukje sterrenhemel achter het poollicht zit (zoals die met Orion ipv de Grote Beer).

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad weer schitterende foto's! Word je het al een beetje zat iedere dag die kou in?  ;)

Wauw mooie foto's! Overmorgen ga ik die kant op, ik hoop op t zelfde weer.... geweldig

Leuk dat je overmorgen die kant op gaat. We zien graag je foto's en horen graag over je ervaringen! Ik denk dat je zeker prachtige dingen gaat zien mits het weer meezit. Het IMF blijft af en toe vrij scherp zuidelijk draaien dankzij dat coronale gat dus hopelijk blijft dat ook zo!

Link to comment
Share on other sites

Het is niet zo koud. Eerste week wel, tussen -30 en -35, maar sindsdien alleen maar iets tussen 0 en -5. Gisteren weer eindelijk iets rond -16  :) (en daarom geen wolken).

Vanavond laatste kans. Mooi weer en redelijk pollicht kansen. Morgen laatste nacht hier maar het weer word helemaal niets, dan ga ik gewoon lekker een biertje genieten en vroeg slapen voor dat ik donderdag ochtend weer vertrek.

Keep you posted!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ladies and gentlemen, it's finally ready! Hierbij een 6 minuut lang timelapse van mijn reis in februari. Veel beter bewerkt dan de kortere dat ik had toen met jullie gedeeld. Er zijn ook een aantal nieuwe sequenties.

 

Enjoy!

 

Link to comment
Share on other sites

Thanks! :)

 

Ik heb trouwens een andere video geplaatst (en de link daarboven verandert)

 

Ik had problemen op Youtube vanwege copyrights op de muziek (ondanks het feit dat ik wel de toestemming van de band had om deze song te gebruiken), dus dezelfde plaatjes, maar nieuwe muziek ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.