Jump to content

<A1 zonnevlammen


Guest Rens v.d. Pols

Recommended Posts

Guest Rens v.d. Pols

Het is weer zo ver. De zonnevlammen zijn onder de 10^-8 gedoken. Weer een mooi teken dat het minimum gaat naderen!

Link to comment
Share on other sites

dat het maar zo een tijdje blijft, zou ideaal zijn. het zijn nog niet de laagste waardes die we al eens gehad  hebben maar als dat zo is zou dit ideaal zijn, eindelijk weer wat echte minimumcondities, laat dit meer dan een maand aanhouden en dan kunnen we aannemen dat we het echte minimum goed naderen

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Laagste punt wat ik tot nu toe gezien heb: A0.375. Nu is het A0.66, ook lekker rustig. Van mij mag dit zeker meer dan een maand aanhouden(maar vergeet zonnevlekkengroep 0892 niet). Het zou zeker ideaal zijn met af en toe een A'tje en voor de rest A0-A1. Maar wil het echt ideaal zijn moeten de zonnevlekken ook nog weg! Dan is het vind ik pas ideaal genoeg om het minimum te naderen met echte minimumcondities...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.