Jump to content

Filmpjes doen browser crashen


Guest Sietse

Recommended Posts

Ik heb nog problemen met het openen van die 24-uurs filmpjes bij de zonnebeelden. Als ik er op klik zegt hij media openen en vervolgens loopt heel Google Chrome vast.

Link to comment
Share on other sites

Normaal zal dit wellicht de plugin zijn in chrome die vastloopt; ikzelf heb geen problemen onder safari, IE9 en Chrome. De plugin is normaal quicktime afhankelijk van wat je standaard videospeler is op je systeem. Andere spelers kunnen mogelijks idd voor problemen zorgen, zorg ook dat je de laatste versies draait van je videospelers.

Link to comment
Share on other sites

als je een 404 krijgt van de NASA dan hebben ze het filmpje er nog niet op gezet. Dat is iets dat ik weinig aan kan veranderen helaas :s.

Wel vreemd dat het toch bij sommigen spaak blijft lopen. Getest op Mac en Windhoos 7 in zowel IE9,FF,CH. Kan je, als je zo'n filmpje download (alt+klik) het openen in QT?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het ook geprobeerd in Firefox, daar heb ik hetzelfde probleem. Ik gebruik trouwens geen Quicktime maar Windows Media Player. (de meest recente versie.) En ik zie dat jij Windhoos 7 gebruikt, ik Windows 7  :laugh:

Link to comment
Share on other sites

als je een 404 krijgt van de NASA dan hebben ze het filmpje er nog niet op gezet. Dat is iets dat ik weinig aan kan veranderen helaas :s.

Wel vreemd dat het toch bij sommigen spaak blijft lopen. Getest op Mac en Windhoos 7 in zowel IE9,FF,CH. Kan je, als je zo'n filmpje download (alt+klik) het openen in QT?

neen, maar als ik dan doorlink naar de officiele SDO pagina, kan ik wel filmpjes bekijken, maar alles moet wel extreem lang laden. maar te zien aan de plaats van de zonnevlekken zien ze der best up to date uit..

maar anders kan ik enkel de magnetogram en continium openen via poollicht,

Tim

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.