Jump to content

mooie poollichtfoto van Spaceweather


Guest Rens v.d. Pols

Recommended Posts

Guest Rens v.d. Pols

Wat vinden jullie eigenlijk van deze foto? Toen ik hem vanochtend zag vond ik hem erg mooi.

Link to comment
Share on other sites

Guest Revontulet

Een van de mooiste foto's, kwa vorm, die vind op spaceweather is deze:

Ik denk dat heel zelden voorkomt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Ja daar heb je wel gelijk in Wauter. Het is een van de zeldzaamste poollichtvormen, maar bij een goeie poollichtstorm kan die heus wel voorkomen(KP9), zo zeldzaam hoeven ze niet te zijn maar niet zeldzaam zijn ook wel weer niet, ze komen voor bij grote poollichtstormen het meeste...

Randy: Bedankt voor je reactie. Het viel me ook op dat die foto mooi was toen ik hem zag. Spaceweather kan af en toe nog wel eens met wat moois komen! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest SPACEMAN

Nog niet gezien? De eerste keer dat je dat ziet moet je eigenlijk niet direct met foto's beginnen te maken. Gewoon genieten en kijken.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Ja nog effe wachten inderdaad op het conorale gat en de zonnevlekken, die bepalen of er weer mooie poollichtfoto's komen...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.