Jump to content

Rare zonnefoto van groepen 0892 en 0893


Guest Rens v.d. Pols

Recommended Posts

Guest Rens v.d. Pols

Wat ik niet snap is op de gele zonnefoto(waar je niet de ruimte om de zon heen op kan zien) staat bij de zonnefoto's op poollicht.be 0892 zonder zwarte stipjes, terwijl 0893 staan aardig wat zwarte dingetjes bij, is 0893 dan ook actiever, of zelfs beter dan 0892? En er staat dus ook dat 0892 meer vlekken heeft dan 0893 vandaag

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Nou juist wel dat er iets gebeurd, waarschijnlijk houdt de zon het nu meer vol, vandaag was het de intro met een B2.5 en een B5.32. En nu blijven de zonnevlammen in de B1 hangen, het is wel een teken dat het ietsje vooruit gaat, zo te zien dus dat 0893 goed bezig is

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Nou ik heb ook nog niet gezegd dat het naar mijn zin is. Het is ook nog niet bizar naar mijn zin maar het gaat richting de goeie kant. Het is in ieder geval een klein beetje vooruit, het klopt wel ik hoop nu dat de minimale activiteit A9-B1 blijft dan zitten we goed en hoop ik dat bij 0893 de gamma-configuratie erbij komt, maar ook de delta zou niet verkeerd zijn ;) ik hoop dat het activiteitenrapport snel weer beter wordt. En ik hoop van 0893 het beste, is maar even afwachten wat 0893 gaat doen.

Link to comment
Share on other sites

de reden van zn stille kant, het fakkelveld waar het in zat/zit, vlek moet meer gas erinsteken om door te groeien, aangezien het in een fakkelvel zit  heb ik er niet zo goed oog op, eerst zien en dan geloven ;) gelijk die nu zo rustig is verwacht ik enkel impulsieve flares

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Ja, het rare van 0892 is dat hij op de grijze zonnefoto's er behoorlijk uitziet maar op de andere(waar ik het net over had) foetsie is. Maar ik denk wel dat het kan gebeuren dat 0893 er meer gas in gaat steken, we kunnen het merken aan de zonnevlammen, als de vlam hoger blijft dan A9.00 dan weten we dat 0893 waarschijnlijk aan het doorzetten is...

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Het witte licht ziet er toch uit alsof 0892 toch actief is. Klopt het eigenlijk wel die ene zonnefoto waar 0892 foetsie is en 0893 in het fakkelveld zit(wat wel klopt). 0892 doet me een beetje denken aan groep 0808. Maar de ene zonnefoto is positief en de andere negatief, beetje raar maar ik blijf maar goed letten op de zonnefoto's

Update: De zonnefoto is weer normaal en 0892 ziet er behoorlijk goed uit! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.