Jump to content

Het magnetisch veld diep in slaap


Guest Rens v.d. Pols

Recommended Posts

Guest Rens v.d. Pols

Zeg worden jullie ook niet een beetje gek als je het magnetisch veld ziet vandaag?

Slechter dan deze toestand vandaag kan bijna niet! :tickedoff: Wat is er toch aan de hand? Zeker net zo als de zon ook een magnetisch veld minimum...

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Zorg dan liever ook even dat de zon zo rustig wordt, het magnetisch veld alleen goed in het minimum hebben we weinig aan ;), maar ik ga die zonnevlekken nog eens checken, liever de zon ook of alleen in het minimum dan alleen het magnetisch veld in het minimum vind ik...

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Waar het mij om gaat en jouw waarschijnlijk ook het echte minimum passeren anders hebben we er niks aan, het ziet er gelukkig nu meer naar uit dat het minimum echt in 2006 valt, al een hele verbetering, alleen de conorale gaten kunnen nu het mag.veld nog opvoeren, maar ik zou het niet erg vinden dat het mag.veld activity 1,2 en 3tjes heeft. En die zon moet dan ook laag blijven. Ik hoop dat het zo laag blijft een tijdje dat we goed kunnen merken dat we het minimum naderen...en wat ook wel leuk is een soortgelijk minimum als in 1996, daarna 2 maanden gevorderd een mooie X-flare, maar dit minimum eist ook weer veel geduld...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.