Jump to content

Tripje Tromsø - 5-9 maart 18


Lodewijk737

Recommended Posts

Dag iedereen! 

Eerder deze maand ben ik met een paar vrienden voor 5 dagen naar Tromsø gegaan met als doel natuurlijk het noorderlicht te zien! Naast een paar nevenactiviteiten (sneeuwscooter, nen berg beklimmen en met de huskietjes meerijden) was het elke dag uitkijken naar de avond. De voorspelde Kp is dan wel niet boven 2 gegaan, maar dat was blijkbaar meer dan genoeg, want we hebben toch elke avond kunnen genieten van wat poollicht. Het was voor ons de eerste keer dat we dit fantastische lichtspel zagen en wat we gezien hebben heeft zeker onze verwachtingen overtroffen. Hieronder een paar foto's van de avond dat we speciaal buiten de stad zijn gegaan om geen lichtpollutie te hebben en die wilde ik toch wel even met jullie delen :)

Het hoeft waarschijnlijk niet gezegd dat ik al enorm uitkijk om nog eens het hoge Noorden te bezoeken. Dit is gewoonweg machtig!

Lodewijk

 

IMG_0452.jpg

IMG_0479.jpg

IMG_0480.jpg

IMG_0484.jpg

IMG_0491.jpg

IMG_0492.jpg

IMG_0497.jpg

IMG_0521.jpg

IMG_0720.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.