Jump to content

Fotografisch poollicht 21/22 maart 2017


Recommended Posts

Vanavond vanaf Lauwersoog weer eens het poollicht kunnen fotografen! Hierbij 2 eerste foto's die ik even snel door de laptop heb gehaald. Ook de melkweg was prachtig te zien! Meteoor mag er ook best wezen! Top avond! Ben benieuwd naar de foto's van andere spotters!

Morgen zal ik nog een korte timelapse maken. 

_DSC5620 kopie.jpg

_DSC5683 kopie.jpg

_DSC5718 kopie.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mooie filmpje!! :)

Hier een paar foto's "van boven"

Boven Karlskrona (zuit Zweden), 13 minuut later boven Gotland eiland, en de deerde net voor landing in Helsinki.

Jammer was het dan bewolkt na landing, dus geen foto kunnen maken.

Vanavond bij mijn vriendin in Lahti, heb al aangekondigt dat wij niet de hele avond op de bank blijven zitten, en zij kan niet anders dan mij volgen, morgen ben ik jarig ?

 

_EZ_6943-3.jpg

_EZ_6960.jpg

_EZ_7013.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prachtig gezicht zo vanuit de lucht! ? Speciaal een plekje bij het raam uitgekozen zeker?
Veel plezier vanavond! Hopelijk heb je de mazzel dat je jouw verjaardag met een mooie lichtshow kan inluiden. Alvast van harte gefeliciteerd!

Link to comment
Share on other sites

Thanks guys!

Gisteravond niets gezien, veel te bewolkt... ondanks weer voorspellingen vanaf 21.30 helemaal helder gaven, was het om 0.30 nog 80% bewolkt en zo kun je geen poollicht fotograferen...

 

Vanavond helemaal helder, maar ja, ik denk dat het allemaal voorbij is! Jammer dat ik niet langer blijf voor de 2e coronal hole haha maar wie weet, dan misschien vanaf Nederland!

Link to comment
Share on other sites

  • Marcel de Bont changed the title to Fotografisch poollicht 21/22 maart 2017

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.