Jump to content

Blijf op de hoogte met pl-alert!


Recommended Posts

Guest tintveld

Ik heb het systeem een tijdje mogen testen, en ik wil toch even zeggen dat het een zeer degelijk systeem is! Je wordt meteen op de hoogte gesteld van de belangrijkste informatie, terwijl dat bij andere mailinglists vaak niet zo is. Doorgaan hiermee dus!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Wat er gaande was is dat er een klein bugje in het script zat. Ietwat een laat antwoord dat ik geef maar kom.

De pagina over de plalert is geupdate, er is een voorbeeldje toegevoegd met wat je kan verwachten als je inschrijft op de lijst, dit naar aanleiding van de hoge zonneactiviteit van december.

Plalert bereikt nu meer dan 40 personen en heeft sinds de hoge activiteit van december vele nieuwe inschrijvingen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Maakt niet uit hoor, ik keek eerst even, van wanneer was dit ook alweer?

Maar dat is mooi dat het nu is opgelost, de informatie is vrij duidelijk inderdaad, ik zit bij twee poollichtmailinglijsten, ik vind ze allebei zeer goed!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.