Jump to content
  • 0

Guest Alp_Er_Tunga

Question

Guest Alp_Er_Tunga

Is er ook een een Nederlandstalig app behorende bij deze site?

eventueel handig om in Nederland het noorderlicht te bekijken?!

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

Guest Alp_Er_Tunga

Hoe doe ik dat? ( de site als appicon toevoegen?)

heb geen twitteraccount maar ondertussen wel een app gedownload met meldingen alleen kan wel wat info over de instellingen gebruiken om het noorderlicht hier in NL te kunnen waarnemen

Link to comment
Share on other sites

Idd de site als appicon toevoegen aan je homescreen. Op Android zit dat mss iets anders, op iOS gebeurt het via deel knopje beneden en vervolgens "zet op beginscherm" aantikken.

Onze meldingen op twitter zijn automatisch gegenereerd op basis van de huidige data. Op de hoofdsite onder "wat is poollicht alert" vindt je wat we allemaal de wereld insturen. Manuele tweets gebeuren ook als er echt kans is en op het forum worden op voorhand kanstopics aangemaakt wanneer er kansen aankomen. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Alp_Er_Tunga

Even wat anders dan he; hoe zit het met de waardes "Bz, Bt en Solar windspeed" als ik vanuit Nederland het noorderlicht zou willen zien?

op hoeveel zou ik die waardes moeten houden?

Link to comment
Share on other sites

We hebben wat richtlijnen daarvoor in onze help artikelen zoals deze: https://www.poollicht.be/nl/help/wanneer-kunnen-we-nu-poollicht-zien en deze https://www.poollicht.be/nl/help/het-interplanetair-magnetisch-veld-imf

Erg belangrijk is de noord-zuid richting van het IMF (Bz) als deze langdurig zuidelijk is liefst lager dan -10 dan kan er zeker fotografisch al een kans komen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.