Jump to content

Nieuw lid


Maurice2103

Recommended Posts

Goede avond,

ik heb net even gezocht maar weet niet precies onder welk subforum ik dit bericht kan zetten.

Ben zelf in Fins-Lapland (2013 en 2014) en IJsland (2015) geweest met als hoofdreden het fotograferen van Aurora borealis. Hier zal ik een volgende keer wat foto's van uploaden.

In ieder geval wilde ik een aantal foto's laten zien van 17 maart 2015, foto's zijn gemaakt nabij Landhorst (N-Brabant) in de buurt van Uden/St. Anthonis.

 

Grt. Maurice

 

 

 

 

DSC_0044.jpg

DSC_0045.jpg

DSC_0046.jpg

DSC_0047.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ook nog wat foto's van 12 september 2014. Ben toen met een maat van mij naar de dijk gereden tussen Lelystad en Enkhuizen. We stonden te bibberen op de dijk, samen met 100 andere mensen voornamelijk  zonder camera. Uiteindelijk viel de activiteit redelijk tegen en tevens was er storend maanlicht. Dus velen hebben het niet kunnen waarnemen. Al met al toch een paar aardige foto's kunnen maken.

Ohja, ik fotografeer meestal met een Fish-eye lens, nadeel daarvan is de bolling van de foto, positieve is natuurlijk dat je een 180 graden zicht krijgt. Hierdoor is scherp stellen ook niet moeilijk. En nog iets; ben een stormchaser bij Level 3 Stormchasers (www.level3stormchasers.com), maar ook noorderlicht jager :-) Blijft een magisch iets :)

DSC_0017.jpg

DSC_0022.jpg

DSC_0023.jpg

DSC_0024.jpg

DSC_0030.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.