Jump to content

Fotografisch poollicht 6 maart 2016


Recommended Posts

Live vanuit Egmond aan Zee: achter de bewolking duidelijk een paarse gloed en links naast het bovenste streepje van de Z een groen vlekje. :-)

Screenshot_2016-03-06-20-34-05_wm.jpg

Hierbij een foto waar het groene poollicht duidelijker te zien is. Timelapse+ rest van de foto's volgt nog.

Screenshot_2016-03-06-20-46-34_wm.jpg

20160306_205057.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mijn foto's staan in schril contrast met de noorderlingen hier. Maar dit is ook de eerste keer dat ik het in mijn eigen dorp Vierlingsbeek heb mogen aanschouwen. Ben wel in het buitengebied gaan staan en jahwel, een hele lichte rood-achtige gloed. Je moet wel goed kijken haha. Vierlingsbeek ligt precies tussen Nijmegen en Venlo!!! Dus het was redelijk zuidelijk te zien vandaag.

DSC_0016.jpg

DSC_0017.jpg

DSC_0018.jpg

DSC_0019.jpg

DSC_0020.jpg

DSC_0021.jpg

DSC_0022.jpg

DSC_0023.jpg

DSC_0024.jpg

DSC_0025.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prachtige foto's in dit topic. Goed bezig iedereen :-D

Wat een waanzinnige avond! Dit is de eerste keer dat ik groen poollicht heb mogen zien :-) Het poollicht was op het hoogtepunt behoorlijk fel. Foto's en timelapse volgen nog, eerst even een paar uurtjes slapen.
@Vincent van Leijen Klopt, ik heb even moeten schuilen voor een hagel/regenbui. Tja, toen halverwege de bui de hemel groen begon te kleuren ben ik maar als een speer naar het strand gelopen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.