Jump to content

Aurora webcams


Guest christophe

Recommended Posts

Guest christophe

Wie kent er enkele goede aurora webcams? Meestal bekeek ik vroeger die van SALMON vanuit Alaska maar deze zit al een tijdje zonder data ("no data"). Googlen levert wel wat op maar of dit ook de beste zijn :coolsmiley:

Link to comment
Share on other sites

Guest christophe

Bedankt voor de links :)

op 2 van die links was ik ook al gekomen, maar nu heb ik lijstje om te bekijken tijdens periodes van activiteit.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Een opmerking over deze: http://uk.porjus.net, die moet je niet hebben die is vorig jaar op 31 december afgelopen, dat was een poollichtproject die ze daar aan het doen waren

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Guest Revontulet

Voor diegene die het nog niet zouden weten.

Het project van porjus is terug opgestart. Op deze site staan héééél mooie filmpjes van poollicht. :smitten:

Ook de webcams draaien weer op volle toeren.

http://uk.jokkmokk.jp/

Hopelijk stopt het niet opnieuw op 31 december.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Opnieuw breng je goed nieuws Wauter :D

Daar ben je wel erg goed in.

Van deze webcam kunnen we dan weer een tijdje genieten :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Ja Malisha, in mijn archief heb ik eigenlijk ook nog de mooiste foto van vorig jaar zitten van die webcam dacht ik, ik zal eens kijken of ik die kan vinden, lukt dat dan zal ik hem later in deze topic zetten...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest tom bonte

mm prachtige opname.

bewegende beelden moeten nog meer indruk wekken :) ik hoop echt in finland poollicht te zien in maart. hopelijk zitten de omstandigheden allemaal wat mee...

Link to comment
Share on other sites

Guest Rens v.d. Pols

Ik hoop het ook voor je Tom ;)

Vanavond kan je het waarschijnlijk thuis al zien als alles meezit...

Die opname is echt schitterend :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.