Jump to content

Poollicht 23 augustus 2016


Recommended Posts

Ed Touwen geeft het startschot van het noorderlichtseizoen en een dag later is het direct al raak! Er is nu vanuit Egmond aan Zee zwak visueel poollicht te zien als gloed aan de horizon!!! :-D
Hopelijk is dit het voorproefje voor wat nog komen gaat :-)

LRM_EXPORT_20160823_223613_wm.jpg

LRM_EXPORT_20160823_224605_wm.jpg

LRM_EXPORT_20160823_232745_wm.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mooie foto's allemaal jongens.:) Mijn complimenten dat iedereen toch allemaal maar weer klaar staan om vanuit het thuisfront de activiteit op de gevoelige "sensor" vast te leggen.

Hopelijk kan ik jullie na 15 september weer verblijden met een mooie film, dan ga ik namelijk weer naar "huis".

Marcel heeft belooft mij te komen bezoeken, daar hou ik hem aan, zijn bed staat klaar :D.

In het noors: Jeg holder meg til det å besøke ins. :P

Link to comment
Share on other sites

On 29-8-2016 at 6:07 PM, Kees Zwaan said:

Jammer @kins ! :-( Als is het wel begrijpelijk dat je voor dit soort kleine kansjes niet 1,5 uur gaat rijden.

@Ed Touwen @Marcel de Bont Zonder jullie website lukt het niet om kleine kansjes in de smiezen te krijgen. Alle data die je nodig hebt staat op 1 pagina, dat is perfect! :-) Ik kan niet wachten op de beelden uit het hoge noorden :-D


 

Hoi Kees,

Ik wil op bovenstaande graag even inhaken omdat het hier lijkt alsof ik ook verantwoordelijk ben voor de website en het onderhoud. Deze credits gaan volledig naar Sander Vancanneyt en Marcel de Bont, die de website volledig non-profit en puur uit interesse hebben opgebouwd. Het moment dat ik het Noorderlicht wilde zien en onderzoek op internet deed stuitte ik op deze site, een site die eigenlijk in JIP en JANNEKE taal duidelijk maakt hoe en wat, maar ook erg up-to-date. Als je de site ook ziet denk je aan een organisatie van mensen die continu de site bijhouden. Toen ik Marcel een keer ging bezoeken in Skelleteå stond ik wel even verbaasd want dit bleek volstrekt niet waar. Twee gewone jongens, erg goed op de computer en met een uitzonderlijke obsessie voor het heelal, bleken verantwoordelijk voor de bouw, onderhoud en verfijning van de site die tot op dit moment meer dan 2 miljoen bezoekers per jaar telt. Omdat deze site echt alles heeft en enig is in zijn soort, verdienen deze jongens een uitzonderlijk respect.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bedankt @Kees Zwaan en @Ed Touwen (en iedereen die onze site veel gebruikt :D ). Al meer dan 10 jaar proberen we de hele databundel zo goed mogelijk te presenteren zodat het voor iedereen te begrijpen is en dat je centraal alles bij elkaar kunt zien. Jaar na jaar groeien we hard door en nu vooral op internationaal vlak, geeft aan dat er nood is aan zo'n website  dus we zijn trots dat we deel mogen uitmaken van het wereldwijde web en vele fotografen ons verwennen met hun beelden van het spektakel wetende dat wij daar ietsje bij geholpen hebben door ze een goede website aan te bieden :) .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.